Egy vállalkozás számára a megfelelő biztosítás kulcsfontosságú, hiszen váratlan események – például károk, jogi problémák vagy akár természeti katasztrófák – jelentős anyagi terhet jelenthetnek. A jól megválasztott biztosítás védelmet nyújt az ilyen kockázatok ellen, segít fenntartani a pénzügyi stabilitást és biztosítja a zavartalan működést még a nehéz helyzetekben is. A biztosítási csomagok azonban összetett konstrukciók, különösen vállalkozások számára, ahol számos tényezőt kell figyelembe venni. Tapasztalt tanácsadóink azonban segítenek eligazodni a lehetőségek között, érthetően és részletesen ismertetik a legfontosabb tudnivalókat.

Megoldásaink

A vállalati megoldásainkkal kapcsolatos bővebb információért, kérjük, néhány adata megadásával küldje el érdeklődését!

Gyakori kérdések

Hirtelen, előre nem látható esemény, amely valamilyen biztosítási veszélynembe sorolható. Javaslatunk szerint, minden olyan eseményt amely nem egy előrelátható folyamat eredménye, azonnal be kell jelenteni a biztosítónak. 

A biztosítás jellemzően nem terjed ki azokra a károkra, amelyek hosszabb idő alatt, fokozatosan alakultak ki (pl. kopás, elhasználódás, penészesedés), illetve a karbantartás elmulasztásából eredő meghibásodásokra. Továbbá általában nem fedezi a biztosítás a súlyos gondatlanságból, szándékosságból eredő károkat. 

Igen, sőt kifejezetten ajánlott, hogy a vállalkozás jelezze az évközi változásokat a biztosítónak, ugyanis amennyiben a biztosítási szerződés egy esetleges káresemény időpontjában nem aktuális, a biztosító arányos kártérítést alkalmazhat, adott esetben el is utasíthatja a kárigényt, ez pedig jelentős kockázatot jelenthet.

Az ajánlatkérési folyamat első lépéseként a weboldalon található adatközlő(k) kitöltése szükséges a választott terméknek megfelelően. Ezt követően központi szakértőhöz kerül az igény, aki az ügylet komplikáltságától függően vagy saját kalkulációkat készít, vagy egyedi ajánlatkérésre küldi az ügyletet a partnereink felé. Az ügyfél az elkészített kalkulációkat vagy a beérkező ajánlatokat a tanácsadón keresztül kapja meg.

Amennyiben káreset történik az alábbi lépéseket érdemes betartani: 

  • A személyi és vagyonbiztonság megóvása
  • A káresemény elhárítása és enyhítése
  • A további károk megelőzése
  • A káresemény teljes dokumentálása
  • A biztosító mihamarabbi értesítése

Ilyen esetben lehetőség van felülvizsgálatot kérni a biztosítótól.
Egyéb esetben a problémát elsőként a saját szolgáltatónál kell rendezni. Amennyiben ez nem sikerül, akkor fordulhat a panaszos a békéltető testülethez, a biztosítók állami felügyeletéhez, vagy végső esetben a bírósághoz.

Miért az OVB?

Amellett, hogy ügyfeleinknek segítünk a vállalkozásuk mindennapjaihoz kapcsolódó személyre szabott védelem kialakításában, szakértőinkre számíthatnak abban is, hogy a lehető legegyszerűbben hozzájussanak az pénzügyi céljaik megvalósításához szükséges konstrukciókhoz. Allfinanz koncepciónknak köszönhetően pedig több pénzügyi területen is aktívan jelen vagyunk. Így tanácsadóink nemcsak a biztosítói, hanem az ahhoz szervesen kapcsolódó banki, hitelezési, pénztári és megtakarítási területen is segítséget tudnak nyújtani ügyfeleinknek azáltal, hogy komplex pénzügyi tanácsadást nyújtanak. Az OVB már 1992 óra jelen van Magyarországon. A több mint 30 éves tapasztalatának köszönhetően ma már hazánk egyik vezető pénzügyi tanácsadó hálózata. 

Adja le érdeklődését az űrlap kitöltésével

Kérjük, hogy a *-gal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki, mert csak így tudjuk feldolgozni a kérését. Köszönjük!