Egy vállalkozás számára a megfelelő biztosítás kulcsfontosságú, hiszen váratlan események – például károk, jogi problémák vagy akár természeti katasztrófák – jelentős anyagi terhet jelenthetnek. A jól megválasztott biztosítás védelmet nyújt az ilyen kockázatok ellen, segít fenntartani a pénzügyi stabilitást és biztosítja a zavartalan működést még a nehéz helyzetekben is. A biztosítási csomagok azonban összetett konstrukciók, különösen vállalkozások számára, ahol számos tényezőt kell figyelembe venni. Tapasztalt tanácsadóink azonban segítenek eligazodni a lehetőségek között, érthetően és részletesen ismertetik a legfontosabb tudnivalókat.
Megoldásaink



Gyakori kérdések
Hirtelen, előre nem látható esemény, amely valamilyen biztosítási veszélynembe sorolható. Javaslatunk szerint, minden olyan eseményt amely nem egy előrelátható folyamat eredménye, azonnal be kell jelenteni a biztosítónak.
A biztosítás jellemzően nem terjed ki azokra a károkra, amelyek hosszabb idő alatt, fokozatosan alakultak ki (pl. kopás, elhasználódás, penészesedés), illetve a karbantartás elmulasztásából eredő meghibásodásokra. Továbbá általában nem fedezi a biztosítás a súlyos gondatlanságból, szándékosságból eredő károkat.
Igen, sőt kifejezetten ajánlott, hogy a vállalkozás jelezze az évközi változásokat a biztosítónak, ugyanis amennyiben a biztosítási szerződés egy esetleges káresemény időpontjában nem aktuális, a biztosító arányos kártérítést alkalmazhat, adott esetben el is utasíthatja a kárigényt, ez pedig jelentős kockázatot jelenthet.
Az ajánlatkérési folyamat első lépéseként a weboldalon található adatközlő(k) kitöltése szükséges a választott terméknek megfelelően. Ezt követően központi szakértőhöz kerül az igény, aki az ügylet komplikáltságától függően vagy saját kalkulációkat készít, vagy egyedi ajánlatkérésre küldi az ügyletet a partnereink felé. Az ügyfél az elkészített kalkulációkat vagy a beérkező ajánlatokat a tanácsadón keresztül kapja meg.
Amennyiben káreset történik az alábbi lépéseket érdemes betartani:
- A személyi és vagyonbiztonság megóvása
- A káresemény elhárítása és enyhítése
- A további károk megelőzése
- A káresemény teljes dokumentálása
- A biztosító mihamarabbi értesítése
Ilyen esetben lehetőség van felülvizsgálatot kérni a biztosítótól.
Egyéb esetben a problémát elsőként a saját szolgáltatónál kell rendezni. Amennyiben ez nem sikerül, akkor fordulhat a panaszos a békéltető testülethez, a biztosítók állami felügyeletéhez, vagy végső esetben a bírósághoz.
Miért az OVB?
Amellett, hogy ügyfeleinknek segítünk a vállalkozásuk mindennapjaihoz kapcsolódó személyre szabott védelem kialakításában, szakértőinkre számíthatnak abban is, hogy a lehető legegyszerűbben hozzájussanak az pénzügyi céljaik megvalósításához szükséges konstrukciókhoz. Allfinanz koncepciónknak köszönhetően pedig több pénzügyi területen is aktívan jelen vagyunk. Így tanácsadóink nemcsak a biztosítói, hanem az ahhoz szervesen kapcsolódó banki, hitelezési, pénztári és megtakarítási területen is segítséget tudnak nyújtani ügyfeleinknek azáltal, hogy komplex pénzügyi tanácsadást nyújtanak. Az OVB már 1992 óra jelen van Magyarországon. A több mint 30 éves tapasztalatának köszönhetően ma már hazánk egyik vezető pénzügyi tanácsadó hálózata.
